دپارتمان مشاوره ای کنکور

برای کمک کردن به همدیگر سعی کنیم کم نزاریم(خدایا ممنون که هستی)

برای کمک کردن به همدیگر سعی کنیم کم نزاریم(خدایا ممنون که هستی)

دپارتمان مشاوره ای کنکور

مقدم همه ی دوستداران علم و تلاش را به این وبلاگ گرامی میدارم امیدوارم بیشترین فایده را از این وبلاگ ببرید هر سوالی که داشتید میتونید بپرسید منم در حد توانم جواب سوالات رو میدم...برای کیفیت هرچه بهتر این وبلاگ حتما به دوستانتون معرفی کنید... با آرزوی اومدن روزی که همه بگن به اهدافمون رسیدیم

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

نمونه ای از کتاب موج آزمون شیمی پایه

در این قسمت نمونه ای از کتاب موج شیمی پایه را قرار دادم چونکه بنظر خودم کتاب خوبی است لطفا نظر یادتون نره

دریافت قسمت اول

دریافت قسمت دوم


  • مدیر وبلاگ

نظرات  (۶)

بچه ها من این کتابو قبل از اینکه بیاد کتاب فروشیا از سایت انتشارات خریدم واقن عالیه حتما تهیه کنین

  • بهناز ایزدی
  • آهان مرسیییی
    منظورم کلا این بود ک همه چیو پوشش داده یا نه
    بازم ممنون
    پاسخ:
    بلی همه مطالب کنکور را پوشش داده است
  • بهناز ایزدی
  • خیلی مرسی از راهنماییت دکتر بهرامی :)
    سردرگم بودم :|

    فیل ب تنهایی برای آموزش کافیه؟
    پاسخ:

    برای آموزش نگفتم بلکه برای مرور آن گفتم

    البته بنظرم ی جورایی برای آموزش هم تکمیل هستند

  • بهناز ایزدی
  • ی سوال فنی آقای دکتر
    من زوج کتابم شیمی 2 بود این ترم ولی خیلی بهش بی توجهی کردم :(
    باید با ی منبع جمع و جور شیمی2 رو جمع بندی کنم توی اون2 هفته ک واسه جمع بندی پایه میخونیم
    درصد پیشم تا 70 هم رسید ولی درصد پایه همیشه زیر30 بود :(
    البته خب خییییلی کم تست زدم واسش
    نمیتونم اینطوری ولش کنم برم که :(
    چیکار کنم ب نظرت؟
    مبتکرانو ک نمیتونم بزنم توی اون دو هفته چون اکثر تستاش مونده ک حتی ی بارم نزدمشون و تست زیاد است و وقت اندک!!
    ب نظرت سه سطحی بزنم یا برم اینو بگیرم؟
    پاسخ:

    خانم دکتر بنظرم برای تست زدن این بهترین منبع است خودم هم به شیمی 2 کم توجهی کردم و برای تست زدن آزمون بعد از این کتاب استفاده میکنم.

    برای آموزش هم میتونی از کتاب فیل شیمی استفاده کنی.

    بنظرم این دوتا کتاب مکمل هم برای یک دانش آموز کنکوری می باشند

  • بهناز ایزدی
  • سلام دکتر
    خیلی جالبه :)
    ب نظرم خوبه
    ممنون ک معرفیش کردی :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم خانم دکتر...
  • سید رضا حسینی
  • سلام و خسته نباشید بر اقا هیوای عزیز

    من به کار استاد جعفری شک ندارم و مطمئنا کتاب خوبیه !

    اما من این کتاب رو با شیمی فار مقایسه کردم به نظر من شیمی فار بسیار خلاقانه تر و پر ایده تره

    و صد البته این کتاب موج ازمونم کاملا تقلیده از روی اون :) ( جدی میگم ! )

    داش هیوا شیمی فارم نگاه کن :)
    من الان دارمش کاملا راضیم خیلی توپه
    موفق باشی دکتر بهرامی
    پاسخ:

    سلام داداش...متاسفانه من فار رو ندیدم ولی حتما تهیش میکنم ببینم چطوره

    دستت درد نکنه داداش رضای گل

    انشا...به هدفت برسی دکتر حسینی(((انصافا دکتر حسینی هم خوب میاد)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    وبسایت ریاضی سرا