دپارتمان مشاوره ای کنکور

برای کمک کردن به همدیگر سعی کنیم کم نزاریم(خدایا ممنون که هستی)

برای کمک کردن به همدیگر سعی کنیم کم نزاریم(خدایا ممنون که هستی)

دپارتمان مشاوره ای کنکور

مقدم همه ی دوستداران علم و تلاش را به این وبلاگ گرامی میدارم امیدوارم بیشترین فایده را از این وبلاگ ببرید هر سوالی که داشتید میتونید بپرسید منم در حد توانم جواب سوالات رو میدم...برای کیفیت هرچه بهتر این وبلاگ حتما به دوستانتون معرفی کنید... با آرزوی اومدن روزی که همه بگن به اهدافمون رسیدیم

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

نظر سنجی(همراه با جایزه)

با سلام:

سال تمام شد و کنکور هم تمام شد اما الان میخواهم یک نظرسنجی بزارم.

نظرسنجی اسمشو  میزارم "تخمین رتبه من".

هر کس حدود رتبه من را طبق آزمونهای قلمچی تخمین بزند جایژه ویژه دارد.



***جایزه نفر اول: بیست هزار تومان وجه نقد***


***جایزه نفر دوم: پنج هزار تومان شارژ***

***جایزه نفر سوم: دوهزار تومان شارژ***

برای شرکت در نظرسنجی شرایط زیر را رعایت کنید در غیر اینصورت در نظرسنجی شرکت داده نمیشوید.

شرایط شرکت کنندگان:

1)حتما نام و نام خانوادگی خودتون را بنویسید.

2)یک ایمیل بنویسید.

3)یک عدد چهار رقمی بعنوان رمز خودتان بنویسید.

4)هر نفر مجاز است دوبار رتبه را تخمین بزند.

5)بصورت بازه ای رتبه رو نگید(عدد بزارید)

شرایط خودم:

میانگین ترم اول:6566

میانگین ترم دوم:6700

منطقه3 هم هستم و طبق هر منطقه ای که میزارید حتما بگید در فلان منطقه(خودم منطقه3رو حساب میکنم)

کسانی که حداکثر تا 20نفر اختلاف دارند مشمول جایزه می شوند.

نام

رتبه

نام

رتبه

نام

رتبه

 عاطفه امیری

 850/700

 محمدعلی

510/610 

 

 

 فاطمیا

600

 حورا بانو

584 

 

 

 سپینود

567/690/450

 

 

 

 

 بهناز

 481/544

 

 

 

 

 مژده

 1015

 

 

 

 

 ف....

200 

 

 

 

 

 سو تیام

462 

 

 

 

 

 زهرا

 670/788

 

 

 

 

 ریحانه

500

 

 

 

 

 کیمیا

753/861/921 

 

 

 

 

 طاهاعیان خوشمزه

 1600/1800

 

 

 

 

 سیدرضا حسینی

 533

 

 

 

 

 سارا

 450/650

 

 

 

 

 بی نا

600/650 

 

 

 

 

 آیدا

298 /404

 

 

 

 



  • مدیر وبلاگ

نظرات  (۱۳۱)

  • عاطفه امیری
  • سلام داداش ارع میدونم حواسم نبود اینجا ثبت کردم....
  • عاطفه امیری
  • کسی هس؟سپینود هستی؟
    پاسخ:

    سلام خسته نباشی

    من ی لحظه اودم و دوباره باید برم.

    راستی در قسمت حرفای خودمانی بحرف چون نمیتونم اینجا رو تایید کنم باید برم.

    مریم جان شما کدوم مریم کانونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کسی اندازه قلمچی منو بدبخت نکرد بخصوص مسوولش .......امسال حتی با قلمچی تهران هم ماجراها داشتم (کچلشون کردم انقدر زنگ زدم)خخخخخخ........علامت سوال قلمچی فقط برنامش عالیه اما ازموناش بدرد خودش میخورن .گزینه 2کلیه اما قلمچی جزییه ....بازم هرکدوم خودت دوست داری
    آقا هیوا به نظرت گزینه 2 خوبه ؟؟یا قلم چی برم ؟؟به یه برنامه نیاز شدید دارم 
    پاسخ:

    سلام:

    راستش من نمیدونم چی خوبه چی بد...اگه بد بود دیگه نمیزاشتن مهم اینه که خودت چجور برنامه ای میخوای.

    قلمچی مهمترین مزیتش اینه که مباحث رو خیلی زیاد مرور میکنه و این برای دانش اموز عالی هستش اما گزینه2اینجوری نیست.

    من خودم برنامه قلمچی رو بیشتر دوس دارم(برنامه رو دوس دارم ن نتایج وتراز...چون من ترازم6700بود و باید قبول میشدم اما.....)

    ضمنا خودم نظر دارم برای سال بعد هم قلمچی ثبت نام کنم چون هم تعدادش بالاست و هم برنامش مطابق میل من هستش.

    وا خاک برسرم تو اینجا رتبتو گفتی بعد من اومدم مث بز تخمین میزنم:|فک کنم کنکورم همینطوری دادم که وضعیتم اینه
    پاسخ:

    سلاااام.

    خخخخخ اشکال نداره ایشالا کنکورت اینجور نباشه خخخخخخخ

    تو کامنتا دیدم:اینستا...تلگرام...
    بابا بچسب به گوشی ساده خودت نمیخواد گوشی بخری
    اگه گوش نکنی میام گوشتو میپیچونم البته من که نمیشه:)))) به یکی از اقایون میگم گوشتو بپیچونه خخخخخ
    من اصن وراج نیستم باور کن:|

    پاسخ:

    گفتم اگه قبول بشم گوشی اندروید میگیرم ولی چونکه نشدم دیگه تمووووووووووووووووم.

    همین گوشی ساده خودم هست و بس که از مهر اونم خاموش میشه.

    هرکس دوبار میتونه تخمین بزنه دیگه!خب من یه بار گفتم. تخمین دوم:
    2140منطقه2...
    مطمعنم از این بدتر نشدی...
    "در سایت کانون منتظر حضور سبزتان هستیم"
    بیاین یه سال دیگه هم با نت به زندگیمون گند بزنیم:|
    پاسخ:

    راستش بدشدن امتحانم خیلی بدتر از این بود بهرحال گذشت و نظرسنجی هم تموم شده خخخخخ.

    خخخخخخ من که امسال تحت هر شرایطی نت نمیام اگرم بیام درحد1دقیقه هست و بس.

    چون واقعا امسال که اینطور بودم همین عاملش بود +گوشی.

    نه بهناز جان سال اولم بود.
    بنظر من 20 تومن زیاده نفر اول 5تومنی دوم 2تومنی سوم هزارتومنی
    کم توقع:)
    هیوا ببخشید رتبتو بد گفتما:)اخه چون خودم با این درصدا رتبم شده این(!) میگم شاید توام مث من خرابیده باشی.راستی میخوام یه رمان بنویسم اسمه پسره رو بذارم هیوا بعد هی همه فک کنن دختره خخخخخخخخخخخخخخخ دیوونه هم نیستممممم
    پاسخ:
    ایولللللللللللل عجب رمانی میشه
    بشه ها کسی هس مث من رتبه امسالش از پارسال بدتر شده باشه؟من پارسال 2هزار و خرده ای منطقه2 شدم امسال حتی4 زیر هزارم نشدم:|
    دیگه چقد کنکور بدم خسته شدم خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!
    هیوا بابت همه کمکایی که امسال کردی مرسی:(
    بچه ها نشر الگو 20درصد تخفیف زده تا اخر این هفته.ارسالشم که رایگانه:)
    راستی میشه لطفا یه نگاهی به موج ازمون ریاضی الگو بندازین؟میخوام بخرمش به عنوان منبع اصلی و تنها منبع:)این بهتره یا گاج؟ممنون
    پاسخ:

    من موج رو دارم بنظرم زیاد خوب نیست مخصوصا که میخوای منبع اصلیت باشه.

    بنظرم خیلی سبز یا مهروماه یا گاج نقره ای کافی هستن.

    سلام.
    خب من منطقه 2 هستم حدس میزنم حدود 1830 منطقه 2 شده باشی:)خب این رمز چهار رقمی:1375(تولدمه:) )
    ولی امید وارم خیلی بهتر شده باشی:)

    پاسخ:
    من خیلی بد کردم رتبم بالاتر از این میشه
    عاطفه خانم نظرشخصیم اینه ک اصفهان عالیه ازهرلحاظ ک فک کنی مخصوصافرهنگ غنی ان. حتما جزانتخابتون باشه.
  • الینا یاس زیبا
  • مُردم از خنده!!!!😂
    مرسی واقعن!
  • عاطفه امیری
  • داداش نظرت راجبه شیراز و اصفهان چیه؟عاخه تهران خیلیدؤره ازمون میشه ۱۰۰۰ کیلومتر!
    پاسخ:

    شیراز و اصفهان هم خیلی خوب هستند.

    مگه تو با خر میری تهران؟؟؟؟؟

    البته نظر خودت مهمتر هستش اما تهران موقعیتی دیگه هستش.

    البته شیراز و اصفهان هم خیلی خوبند و حرف ندارن

    عاطییییییییییییییییییی من تهران میخاممممممممممممممممم.......نری خودم شوتت میکنم
  • عاطفه امیری
  • داداش هیوا سلام
    بنظرت پرستاری ارزش دارع واسش بیام تا تهران؟یا همین اهواز خوبه؟
    پاسخ:

    سلام:

    هر رشته ای که باشه در تهران بخونی خیلی با ارزش تر از این هستش که در یه شهر دیگه بخونیش.

    بنظرم اگه میخوای پرستاری بخونی حتما تهران رو در اولویت بزار

    ای خدای من.......همه می خوان برن پردیس .................پردیس هم رقابت خیلی سنگین شده
    پاسخ:
    اره والا دقیقااااااا
  • عاطفه امیری
  • سلام هیوا
    خوبی داداش؟
    من ک مردم دیگه
    هیوا تو خودت انتخاب رشته میکنی؟
    گیر افتادم تو الویتا 😭
    پاسخ:

    سلام:

    اره خودم انتخاب رشته میکنم و همه شهرها رو میزنم(دندان، پزشکی)

    ولی احتمال99درصد بمونم

    داداش هیوا امیدوارم که موفق باشی.
    من از هفته بعد شروع میکنم.
    توکل به خدا

    پاسخ:

    ممنون.

    ایشالا توام موفق باشی و سال بعد یه رتبه عالی بیاری.

    ممنون. شما چطورین؟
    داداش هیوا یعنی نمیخوای بری؟
    من لب مرز شدم. یعنی جز ملی بقیه رو میارم. میخوام وایسم واسه ملی که اگه نشد پردیس برم سال دیگه
    حوصله درس هم ندارم . نمیدونم کی شروع کنم.
     داداش هیوا ان شا الله امسال اون چیزی که میخوای قبول میشی ولی اگه خدای نکرده خواستین بمونین از کی شروع میکنین؟
    من که انگار یه پتک زدن تو سرم. هنوز گیجم
    پاسخ:

    سلام:

    یجورایی منم در مرزم.

    راستش احتمالا از مهر شروع کنم.

    ایشالا هرچی صلاح باشه پیش بیاد

    سلام علیکم. هیچکدومتون سراغی از من نگیریداااااا. راحت باشین!!!!
    آقا من چیکار کنم. از الان باید استرس داشته باشم میارم یا نه. اصلا حوصله موندن هم ندارم. دعا کنید تکمیل ظرفیت و اینجور چیزا که اسمشونو نمیدونم! بیاد. قبول بشم برم. خسته شدم.
    آقا هیوا کامنتا رو حوصله نداشتم  بخونم فکر کنم 1200 شدین. تبریک میگم بهتون.
    بقیه رو هم نمیدونم راستش!!!!!! ایشاالله به چیزی که میخواین برسین.
    التماس دعا دارم از همتون
    پاسخ:

    سلاااااااااام خوبی؟؟؟؟؟؟

    خخخخ شرایط ماهم مثل تو هستش در مرز هستیم.

    تبریک؟؟؟؟؟؟

    نمیدونم چی بگم والا.

    امیدوارم سال بعد خوب بشم.

    ایشالا که قبول میشید و بهترین نتیجه از ان تو خواهد بود

    فاطیما امسال سال دومت بود؟

    هیوا میشه ایمیلتو چک کنی.
    چقد خوب مامان باباتو راضی میکنی!من چند روز اعتصاب کردم اوناهم از ترس فعلا رضایت دادن بمونم... 😊امسال به کمکت خیلی نیاز دارم,فقطم تا همین تابستون میام نت,از مهر اینترنت,به خصوص تلویزیون برای همیشه تعطیل....
    پاسخ:

    خانوادم میگن انتخاب با خودته چون زندگی خودته.

    من پارسال هرچی کشیدم از نت و گوشی بود من اگه بخوام بشینم حتما دوتاشو میحذفم

    ینی واقعا هیچی نمیری؟😡😡😡😡😡بابا بیخیال انتخاب رشته کن برو....تعهدی که میتونی, اخه تعهدی چرا نمیری,خانوادت خداییش هیچی بهت نمیگن هیوا؟
    پاسخ:

    احتمالا انتخاب رشته کنم و دراخر پیام نور شهرمونو بزنم.

    که به احتمال زیاد موندنی هستم

    سلام به همه رفقا و بچه های عزیزم
    میفهممتون...
    زندگی یک پازل خیلی بزرگه، یک جاهایی آسون و یه جاهایی خیلی سخت ، همه وقتی پازل درست میکنن اول ٤ تا گوشه اش رو پیدا میکنن بعد دور پازل رو میچینن و بعد میرن دنبال قسمت های سختش. تجربه، صبر، آرامش لازمه ی پازل هست، اگه گریه کنی، اگه حالت خوب نباشه اگه الکی تکه ها رو کنار هم بزاری پازل کامل نمیشه. 
    کنکور هم یک تکه از همین پازل هست. درسته ... قبول دارم ... جای سخته پازل هست ولی خوب هست ... 
    نتایج و رتبه ها اعلام شده ، حال خوب و بد همیشگی نیست مگه خودمون باعثش باشیم . بچه ها تلاش شما چه کم چه زیاد قابل تحسین بود و اینو من به عنوان یک معلم، یک رفیق و یک پدر معنوی و به همه بچه هایی که از رتبه شون راضی هستن تبریک میگم. اما اونایی که به هر دلیلی راضی نیستن میگم لطفا یک بار دیگه اروم به حرف های من گوش کنین الان عصبانی بودن و در کوبیدن و قهر کردن گریه کردن فقط باعث میشه تمام منفی های دنیا رو خوشحال کنین،  به شیطون ، به منفی ... نه ... نه بگید....حق دارین که ناراحت باشین ولی ناراحتی ها نباید بانی تصمیمات غلط شما بشن .. دفترچه های انتخاب رشته اومد لطفا با دقت بخونین، من تا اخرین لحظه با تک تکتون هستم و سعی کنید تصمیم عجولانه نگیرین و  با کمک هم این روز ها رو با بهترین تصمیم ها تموم میکنیم . فعلا زمان انتخاب رشته کردن ، تحقیق کردن و پرس و جو هست . با هر نتیجه ای که هستین هیچ فرقی نمیکنه فرصت ها رو از دست ندین و بهترین انتخاب رو انجام بدین. بعد از اعلام نتایج موقع تصمیم گیری نهایی هست که من به خاطر شما قول میدم تو تصمیم انتخاب دانشگاه هم در کنارتون باشم . پس ارامش داشته باشید، اول صحبت هام گفتم این فقط یک پازل هست، و باز هم میبینیم که خدا چطوری هوامونو داره،درست کردن ٤ ستون زندگیمون رو آسون طراحی کرده تا هیچ وقت پازل مون از هم نپاشه ، این تکه های کوچک کنکور ، پول ، ماشین ... هم هر چقدر سخت باشن بلاخره با یکم زمان دادن و صبر کردن و تغییر تلاش در جهت درست میشه پازل رو ساخت  ستو ن های زندگیتون سر جاشه رفقا و اونا چیزی نیستن جز ( سلامتی، امید و توکل)
    سرنوشت شما هنوز تو دست شماست .
    من واقعا این روزها ثانیه به ثانیه دارم صحبت میکنم 
    به خاطر شما... از همین الان عذر که  به پیام و دایرکت و تلگرام نمیرسم ،  و نمیتونم جواب بدم ،
    واقعا حتی به یک پیام... 
    دعام باهاتون...
                            یا علی. سید ایمان سرورپور
    اقاهیوا  برای ریاضی کدوم کتابوبخونم 50 بزنم پایه خوبی ندارم در ریاضی هر چقد کتاب لازم باشه بگین  شیمی هم بگین چگونه میخوندین و برای محلول ها و اسیوکیومتری از کدوم کتاب بیشتر استفاده کردین؟ و الان که درصد زیستتون به نسبت کم شده میخاهید چ کار کنین و از کدوم کتاب ها استفاده کنین یاعلی ممنون که هستید
    پاسخ:

    برای ریاضی کتاب گاج نقره ای کافیه.(تک منبع باش)

    شیمی هم از مبتکران میخوندم من محلول رو حذفیده بودم و استوکیومتری هم بیشتر مبتکران.

    اگه بمونم احتمالا برا تست زیست احتمالا کتاب ای کیو بزنم

    هیوا میمونی؟
    من که نه توان دارم نه اجازه
    شاید برم پردیس به هر سختیه
    منم ناراحتم که نتوتستم خوشحالشون کنم

    پاسخ:
    احتمالا اره...ولی فعلا نمیدونم
    چرا به ازاد یا پردیس فکر نمیکنی؟
    منم باتوجه ب نتایج ازمونام انتظار زیر 1000داشتم ولی با دیدن نتیجم واقعا شکه شدم
    همون پردیس یا ازادم نمیارم
    خدارو شکر کن اونارو میاری من که با خدا قهرم.....
    می فهمم هیچکس نمیتونه درکت کنه اینکه تلاشتو بکنی انتظار نتیجه داشته باشی و به این باور برسی که به اهدافت نزدیکی ولی یهو همه چیز بممممممب از هم بپاشه....
    من یکی که دارم دق میکنم...

    پاسخ:

    ممنون از لطفتون:

    راستش خانوادم میگن برو ازاد یا پردیس تهران ولی خودم قبول نمیکنم.

    فعلا بدجور توی فکرم احتمال 90درصد به بالا امسالم میمونم

  • مدیر وبلاگ
  • سلام دوستان رفقام خسته نباشی خدمت تک تکتون:

    از دیشب تا الان حالم وحشتناک بود ارزوی مرگ میکردم اما واقعا حرفای بعضیاتون خیلی روی من تاثیر گذاشته است و منم به همتون حق میدم....من اصلا بخاطر خودم ناراحت نیستم فقط بدین خاطر ناراحتم که خانوادمو نتونستم خوشحال کنممممممممممممم

    ولییییییی.....

    خب احتمالا باز بمونممممممممم

  • خانومِــ{بِـ} .
  • سرباز صفر شدن خیلی سخته
    میفرستنت بدترین جای ممکن و بدترین کارارو مجبور میشی انجام بدی
    خواهشا روی این قضیه فکر کن
    حیفه بخدا
    اینکارو نکن با خودت
    سلام
    آغا ناامید نشو
    ینی چی میرم دنبال کارای سربازی؟؟ینی سرباز صفر باشی؟؟
    آغااااااا انتخاب رشته کن
    ینی فقط پزشکی میخوایین؟؟
    حیفه بخدا اینجوری برین سربازی
    ینی یه نابغه کشورمون
    یه آدم وطن دوست مردمی دو سال بره سربازی و اونم سرباز صفر باشه؟؟
    ببینین من از امیدای الکی بدم میاد و دلم نمیخواد چرت وپرت تحویلتون بدما ولی این کارتون اشتباه‍ه لطفا بیشتر بهش فک کنین
    پاسخ:

    سلام:

    خیلی ممنون از همدردی شما و همگی دوستان...فعلا با خانوادم شدید بحث دارممممممممم خدا هرچی خیر باشه برام قرارا بده

    شاید رتبه کشوریته درصدات خیلی خوبه
    پاسخ:
    ن بابا رتبه منطقم هستش
  • سید رضا حسینی
  • بابا چرا سربازی ؟ 

    جدی میگی ؟ 

    نه بابا ! بزن برو تعهدیا رو ! یه چیزایی هست بهت پیامک میدم شاید نظرت برگرده
    پاسخ:
    فعلا با خانوادم بدجور درگیرمممممممم تا بعدا اعلام میکنم چیکار کنم
    هیوااااا
    من شدم ٢٢٠٠
    ینی همه از من بهتر شدن
    همترازای من زیر ١٠٠٠ شدن
    هیوا منم داغونم

    پاسخ:
    هرچی باشه خدا بخیر کنههههههههه
    خب 1200 کشوری که خوبه من فکر کردم منطقه3 1200 شدی
    در هر صورت میاری پزشکی
    پاسخ:

    ن بابا منطقه3است.

    کشوری رو نمیدونم سنجش برام بالا نمیاره

    نه اقاهیوا من شوخی کردم من اصلااین چیزاروقبول نمیکنم.فقط جهت شوخی گفتم.
    پاسخ:
    خخخخخ نکنه بگی من جدی گفتم خخخخخخخ
    سپینوددیدی من درست گفتم کامنتای قبلی روبخون گفتم امکان داره1200بشید مث اینکه کسی اینجا نیست اقاهیوا جایزه من کووو
    پاسخ:
    خخخخخخ باشه جایزه شما محفوظ ولی فعلا صبرکن تا یکم بیام سرراه
    سلام میشه درصدا و رتبه کشوریت رو بگی
    پاسخ:

    ادب33/عربی47/معارف68/زبان27

    ریاضی70/فیزیک64/زیست40/شیمی50

    رتبه1200

    تعهدی نمیرید؟؟😢😢😢😢
    پاسخ:
    ن هیچی نمیرمممممممممم
    چرا امسال رتبه ها اینجوری شدن؟چند شدی هیوا؟عیب نداره بگو! منکه چهار رقمی شدمه
    پاسخ:

    1200

    ولی دیگه ادامه تحصیل نمیدم از شنبه دنبال سربازیم

    هیواچندشدی؟
    پاسخ:
    گندزدم
    نتایج اومد
    داداش تجدیدنظر404میشی.......ان شائ الله بهترین بشی...
    الان ک این پیامو میذارم ساعت چهار صبحه, اصلا خواب ندارم از استرس 😱😱😱😱
    پاسخ:
    واااااااااااااای خدا اونوقت در اوج خوابممممم خخخخخخخ
    بابا جونت بالا بیاد سنجش پ دیگه کی میزنی نتیجه ها رو اههههههههه
    پاسخ:

    سلاممممممممممم

    بنظرم تاریخ20م ساعت دوروبر 6یا5صبح میاد

    سلام آقای بهرامی
    بخدا از بس دیشب تا حالا گریه کردم سر اینکه میخوان نتایجو بزنن دیگه اعصابرفته رو ویبره!هر دیقه با یکی درگیر میشم!
    آغااااااااا چرا پس نمیزنن من نمیتونم دو روز دیگه هم این وضعو تحمل کنما!
    اصن منم میخوام توو مسابقتون شرکت کنم
    رتبتون میشه ۵۸۴
    پاسخ:

    سلاممممم:

    نگران نباش مطمئن باش نتیجت خوب میاد با اطمینان میگم.

    تو 20روز صبر کردی پس این دوروزم صبرکن دکتر باید صبور باشه.

    ممنون از شرکتت در مسابقه

    +++ شمارش معکوس اومدن نتیجه ها :(((


    فاطیما جانم آره فک کنم فقط دخترا حرص میخورن...پسرا عین خیالشونم نیس...
    اما مخاطب حرفای من پسر نبود
    این موضوع کلا هیییییچ ربطی ب پسرا نداشت

    آیدا با حرفات موافقم آجیم
    اما ی وقتایی هم هس ک حق با توئه ها اما "توانی واست نمونده" ک از خودت دفاع کنی.
    بقیه حرفاتم میفهمم..همه اونروزارو کنارهم بودیم :((

    دکتر میدونم ربطی ب محتوای پستت نداره ولی بیزحمت تایید کن فاطیما بخونه ، مرسی
    598
    ادمای حقیقی که خدا ب راه راست هدایتشون کنه خخخخ...اونا هم کم منو زجر ندادن ...اما بیخیال واین نیز بگذرد ...من این حرفارو درباره ادمای حقیقی  هم صدق میکنه ایدا البته بعضی هاشون ....بازم باید شانس داشته باشی که من ندارم گگگگ خخخخخ
    سلام هیوا خوبی؟ …منو یادت میاد … دیروز به صورت اتفاقی به یادت افتادم اومدم اینجا که دیدم نظر سنجی گذاشتی منم گفتم دم اخری پیش بینی کنم …فقط خداکنه قبل نتایج بیاد نظرمو ببینی…
    510
    610
    پاسخ:

    به به سلام داداش خوبی؟؟؟

    چرا یادم نیاددددد اره یادمه اگه اشتباه نکرده باشم پاسخ کنکور94رو برات فرستادم مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ممنون از شرکتت در نظرسنجی

    سپینودجونخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ....عزیزدلم من از ادمای مجازی ناراحت نمیشم.......اخه اجی گلی من توادمای حقیقی اونم دوستای خودم موندم دیگ حماقته بخوام ادمای مجازیوبشناسم.هرچن میدونی خیلی از بچه ها اینجا مث نگار بهناز مارال وبزودی توواریامیتراازمجازی بودن دراومدین وحقیقی ترازهرحقیقی شدین.......کلن میگم بزرگترین مقصر کم وکاست زندگی خودادمه ک باورمیکنه......وخیلیاتومجازی بم کمک کردن مث همین داداش هیواتوی همین وب میتونی ببینی...واقای منطق....اقای حسینی..اقای شعبانی وخیلیای دیگه ک همینجاازتک تکشون صمیمانه تشکرمیکنم.....ولی منظورم صرفن ادمای حقیقیه اجی جونیم.....
    ن ریحانه منطق تو گروه نیست قبلش گروه زهره مدیرش بود الان علی نوروزی مدیره..... ایدا من طی چهار سال توی مجازی ام خوب و بد زیاد دیدم اما هیچ وقت جدی نگرفتم چون معلوم نیست کی ب کیه.. شاید باورت نشه آنقدر توهین و فش و تحقیر دیدم که حتی جواب هم ندادم اما تو نباید هرکی رو بزرگ کنی چون بعضی ادما لیاقت ندارن فقط واس سرگرمی اذیت میکنن.... در طی چهار سال فهمیدم مجازی کشکه چون اسمش با خودشه مجازی حالا بچه ها اینجا رو نمیگم چون خیلی خوبن خیلی چیزا ازشون یاد گرفتم..  اما ادما خوبی هم هستن ک یاد گرفتن ازشون ی دنیا تغییر... پس تا میتونی فراموش کن چون بقول خودت جز ناراحتی خودت چیزی عایدت نمیشه... خیلی گلین همتون 
    سپینود گروه تلگرام آقای منطق؟
    من لینکشو ندارم
    اره گروه هیوا باحالتره
    هیوا زود گوشی بخر
    پاسخ:

    اره منظوری سپی همونه.

    ایشالا اگه جواب اومد و قبول شدم میخرم اگرم خدایی نکرده قبول نشم تا ابد گوشی در دستم نمیگیرممممممممم

    سللللاااااااام ...
    منم تسلیت میگم داداش.....
     بهناز جااااان فک کنم منظورتو فهمیدم....نمیدونم چی بگم....تاحدی بات موافقم.....ولی تقصیرای بقیه روبگو اگ فک میکنی تقصیردارن تا همه چی پات نیفته...منم کلن خوشم نمیاد ادما ک کم کاریشونو بذارن پای دیگران ...هیشکی منو مجبور نکردوخت تلف  کنم.....فقطوفقطوفقط خودم وتنها خودم مقصرم.........من اگ بخام مقصرکنم شایدحداقل بالای30نفرو بگم ب چ دلایلی ازارم دادین...ناراحتم کردین...از درسم انداختینم...ولی فقط خودم مقصرم ک بزرگشون کردم درحالیک کوچیک بودم....روبهشون دادم درحالیک نباید نگاهشون میکردم........وقتمو پای کساییک نباید گذاشتم والان فقط من پشیمونم ومقصر..واونا ی عده معلومه خوشحالن ی عده هم ادای ناراحتیو درمیارن.......
    والان فقط وفقط وفقط پسیمانی وعذاب وجدان روزای ازدس رفتم مال منه وناراحتی ورنجش مشترک بین خانوادم.....هرچن خودت میدونی نیمه دوم من کلی تلاش کردم.کلی....بازم لعنت ب استرس.......
    فاطیما من استان لرستان شهرستان الشتر .........بهناز و این نیزبگذرد
    بهناز دقت کردی فقط دخترا اینقد مشکل دارن ؟!؟!؟!پسرا هم اگه داشته باشن بروز نمیدن ولی ما بدبختا که نمیتونیم خود به خود میفهمن.
    داداش هیوا تسلیت میگم :(

    سپینود منم انقد حالم بده..مامان و بابا تا حد ممکن منو نمیبرن سر مزار کسی :(
    چون هیچوقت غم از دس دادن کسی واسم کهنه نمیشه :(
    امیدوارم غم عزیزانتونو نبینین هیچوقت...

    سپینود ی جمله ای هس ک میگه "انقد بی حوصله ام ک فرمایش همه متینه"
    الان دقیقا مصداق اینم :(
    این چندروز اصلا حتی حوصله نداشتم تقصیرای بقیه رو بهشون یادآوری کنم درست وقتی ک خودم متهم شده بودم :(
    حتی عذرخواهیم کردم :(
    ب طرز وحشتناکی حس حماقتم ب بقیه حسای بدی ک داشتم اضافه شد
    انقد بدم میاد از کسایی ک دوست دارن منتشونو بکشی..حالم از کسایی ک واسم شرطی بذارن ک سوءاستفاده از علاقم بهشون باشه بهم میخوره...

    چرا اینروزای مزخرف لعنتی تموم نمیشن؟؟؟؟چراااااااا؟؟ :((

    میگم نفرات برترو زود تر اعلام میکنن نه؟؟؟؟خوشبحالشون کاش جا اونا بودم !
    پاسخ:
    بلیییییییییی.
    تسلیت میگم عزیزم غم آخرت باشه.من سوم دبیرستان خاله و پدربزرگمو از دست دادم .سال قبل ترش عمومو کاملا درک میکنم !
     
    سپینود کجا زندگی میکنی؟من خوزستانم .هوا به شدددتتتتتتتتتت گرمه به شدتتتتتتتتتتتتت!
    سلام داداش.....
    من میخاستم بنویسم بهترینابرات اتفاق بیفته شداستدلالها....ببخش اشتباه تایپی بود....
    کارت عالی بود ک درصدگیری نکردی..منک  داغونم.......جهنم حرف ی ثانیه لحظات منه.....
    ان شالا موفق میشی...
    پاسخ:

    مرسی:

    ایشالا توام بهترین نتیجه رو بگیری حتما واسه همتون همیشه دعا میکنممممم

    خدارحمتشون کنه هیوا ............فاطیما من توخونه پشه پرمیزنم .....من سال دومم بود........بهناز مناز زورگریه خوابم میبره اون دفعه هم رفتم سرخاک داییم انقدرگریه کردم که نفسم بنداومد خیلی سخته وابسته باشی بعدیهوازدستش بدی .....ریحانه بچه هاتلگرام زدن منم گهگاهی میرم ...البته تلگرام هیوا ی چیزدیگه چ شود منم بیام به به خخخخخخخخخ
    پاسخ:

    انا لله و انا الیه راجعون.

    سپی فک نکنم گروهی که بزارم اینطوری که تو فکر میکنی باشه خخخخخ

    ایشالا زود بتونم تشکیل بدم

    خیلی حوصلم سر میره خداییش!میگم شما چیکار میکنین در طول روز بچه ها.هوای شهرمونم اینقد گرمه ادم جرات نمیکنه بزنه بیرون
    پاسخ:

    من که سرکارممممممممممم.

    بالاخره اونی که گفتم فوت کرد این دو روز هم سرگرم اون مراسم بودممممم

    ب امید روزای شاید خوب بعد از این روزا..امیدوارم اینروزا زودتر بگذرن
    فاطیمای عزیز امیدوارم زودتر حالت خوب بشه :(
    لعنت ب کنکور :(((((

    راستی ب خونوادت بگو کسایی ک موقعیت های بهتر ولی با تاخیر رو ب موقعیت های کوچیک ولی آنی ترجیح میدن آدمای موفقتری هستن عموما..البته بستگی ب دید خودت و جامعه هم داره..ک خب متاسفانه جامعه ی ما خواه ناخواه کسایی ک موقعیت اجتماعی بالاتری دارن رو بیشتر تحویل میگیره..
    بهشون بگو اجازه بدن خود واقعیتو ثابت کنی بهشون..
    موفق باشی عزیزم
    دکتر اینستا نداری؟؟راستی من یه چیزی مونده بود تو دلم گفتم بگم !من اول فک میکردم هیوا اسم دختره!خخخ معنیش چیه ؟؟؟؟
    پاسخ:

    من حتی تلگرام هم ندارم چه برسه به اینستاگرام.

    ولی گوشی بخرم اینا رو مینصبم.

    خخخخ بیشتر دانش اموزا همین فکرو میکردن که دخترم خخخخ

    هیوا ی اسم کردی به معنی امید و ارزو هستش

    هیوا هستی یه گروه تلگرام بسازیم؟
    پاسخ:

    سلاااااااااااام:

    راستش من گوشیم ساده هستش و تلگرام ندارم اما وقتیکه گوشی جدید خریدم حتما یه گروه میزارممممممم

    خانومِــ{بِـ} .دقیقا منم مثل توام!!!لعنت به اونی که کنکور رو ابداع کرد  تا ما رو برنجونه لعنت!
  • خانومِــ{بِـ} .
  • مرسی از دلداریتون آجی سپی و آقای دکتر :(
    سپی دیروز کلا با گریه گذشت :((
    انقدر حالم بده ک یکی بم بگه بالا چشت ابروئه گریم میگیره :(
    خیلی کم حوصله و عصبانی شدم اینروزا..چرا تموم نمیشن :(
    این چندروز خیلیارو رنجوندم :((
    واقعا حوصله ی خودمو هم ندارم :((

    چشم حتما سپینودجان.محتاجیم ب دعاااا نگرانش نباش
    روزمونم مبارک!
    سپینود سال اولت بود؟
    هیوا توروقران این سوالمو ج،بده،شیمی چند زدی؟
    پاسخ:

    بجای سپی ج میدم: ن پشت کنکوری بود.

    والا من اصلا کنکور رو بررسی نکردم نمیدونم چند زدم چون پارسسال خیلی اعصابمو بخاطر درصدگیری نابود کردم

    فاطیما نگو بدبختی من حتی موقع انتخاب رشته مدرسه ام خودم تصمیم نداشتم ی جوری قانع شون کن اصلا خدا رو چ دیدی شاید صلاح نباشه بری دانشگاه فعلا نفوس بد نزن........ زهرا جان من کلا اون سه تا رشته رو بیخیالم خخخخخخخ بینایی سنجی -پرتو شناسی -شنوایی -پروتز دندان -اخرش شاید پرستاری.... تو دعا کن من رتبم خوب بیاد..... خودمم نمیدونم والا 
    سپینود مشکل من اینه که اونا میگن باید به خواسته ی ما احترام بذاری نه خواسته ی خودت!ینی تا این حد من بدبختم.احترام به پدر و مادر واجبه من متاسفانه به خاطر این قضیه سه چهار روز باهاشون حرف نزدم و الان عذاب وجدان دارم.من دلم میخواد امسال بمونم،اخه پایه درسیم قویه فرق داره با کسی که کلا شوت بوده طی سال،الان بلاتکلیفم.
    سلام داداش....
    کاری ب جایزه نداریم ولی میدوستیم2رقمی شی....
    استدلالهای برات اتفاق بیفته....
    منکه گندزدم ب همه چی....
    ولی298شایدبشی....جایزه هم من نمیخوام:)
    موفق باشی....
    التماس دعا....در پناه حق
    سپینود چ رشته هایی راب غیرسه رشته اصلی انتخاب میکنی؟
    بهناز درطول عمرم اگه همیشه حس بدداشتم و دارم امسال ی جوری ام 99درصد حس بد 5درصد دلم روشنه خدا شاهده (هفته دیگههههههههههههه)همیشه میگم خدایا ماها گناه داریم خخخخ..هرکی من نفر اخرم مطمئن باش ی چیزی میشه خخخخ......
    فاطیما من چون خانوادم میدونن بخاری ازم بلندنمیشه پارسال گفتن ازمایشی بودی اما امسال فاتحم خونده خخخخ تو هم کاری کن قانع شن بگو بهشون چرا من باید رشته ای برم ک علاقه ندارم و معلوم نیست اخرش چی بشه پس بزارید اون هدفی که دارم و براش بیشتر تلاش کنم و بهش برسم اوناهم که دیگه میرغضب نیستن و دوست دارن بچشون بهترین رشته رو بره و بهش امید دارن
    خواهشا تا جوابا نیومدن هیچی نگین بخدا من از استرس موهام ریختن هیییییییییییییییییییییییی
    عاقا من هیچی قبول نمیشم دیگه:(((((
    من نفر آخر کنکورم اگه ندیدین :(((
    اصن ی حس بدی دارم :(((
    پاسخ:

    چراااااااااااااااا؟

    بیشتر ماها هم همین حسو داریم اما سعی کن بی تفاوت باشی.

    بهش فک نکن خودتو مشغول کارای دیگه کن

    هیواجان،وقتی موندی پشت کنکور،خونوادت مخالفتی نکرد؟الان من یک شرایط بدی برام پیش اومده،،نمیدونم چجوری راضیشون کنم!
    پاسخ:

    سلام:

    راستش چون که هدفم تنها پزشکی بود و خودشون میدونستن مخالفتی نکردند.

    فعلا صبر کن تا جواب بیاد بعدا دربارش میحرفیم

    584
    602
    احتمالا رتبتون 600 یا حدود 650 شده طبق محاسبات من
    حس و حال ایمیل نبود شرمنده
    اگر تخمینم درست بود پول رو بنداز صندوق صدقه از طرف من...
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    بنظرم450_650رمزمم ****ایشالله ک بهتر از این بشی داداشی
  • سپینودم ------
  • .پس اگه خودت تعیین میکنی کمتر نشه ها خخخخخ...هرچی بیشتر بهتر
    780
    921 هم اضافه کن
    هیوا من بااین مسابقه کار ندارم، پزشکی قبول شدی کع ان شالله میشی ما شیرینی میخوایم!افتاد؟؟




    پاسخ:
    افتاد بابا افتاد خخخخخخخ
    اخ جون شارژمفتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی....ووییییی ممنون هیواااااااا...فقط 20تومن شارژبده خخخخخ
    پاسخ:

    ن بابا از این خبرا نیست خخخخخخ

    قبول بشم خودم تعیین میکنم خخخخ

    نه اقاهیوا گفتم ک خدا نکرده اما ب احتمال زیاد شما زیرهزاری ایشالله ک نتیجه زحماتتو میگیری توکلتون ب خدا باشه.ازراهنمایی هاتون هم در طی این یکسال ممنونم.
    پاسخ:

    خواهش میکنم در خدمتم.

    ایشالا که همه به اهدافشون برسند.

    534
    اقای حسینی کنکورتون روچ طوردادین؟درصدگرفتید؟
    هیوا بنظرم اگ بخواد رتبه ات خدای نکرده زبونم لال خیلی بد بشه حدو دای 1200 و اینا میشه البته گفتی نمیشه بیشترازدوتا گف اما من یه تفکراتی انجام دادم ب این نتیجه رسیدم.
    پاسخ:

    خداکنه امسال رتبم خوب باشه.

    چون امسال رفتنی هستم هرچی که باشه.

    چون مشکل سربازی دارم

    گفتم که بقیه سر زندگی میجنگن من سر شارژ خخخخ
    پاسخ:

    خخخخخخ.

    تو بیاری یا نه بشرطیکه پزشکی قبول بشم ی شارژ نزد من جایزه داری.

    اوکی؟

    زیر700منطقه 2میشه 200منطقه 3؟؟
    تو منطقه 3فک کنم حدود400دکتر

    پاسخ:

    سلام.

    طبق رتبه کشوری محاسبه کردم.

    رقابت در منطقه2خیلی شدیدتر از منطق3است.

  • سید رضا حسینی
  • سلام دکتر جان 

    ٥٣٣ میشی دکتر جان 

    چه خبر دکتر جان ؟ 
    چیکار میکنی دکتر جان ؟ 

    تابستون چطوره دکتر جان 

    هوا اونطرفا خوبه دکتر جان ؟ 

    بچه ها مارو تحویل نمیگیرن دکتر جان ! چرا دکتر جان
    505
    پاسخ:

    بابا همه رتبه هارو گفتی خخخخخ

    فقط3تای بالا رو میقبولم خخخخخخخخ

    469
    499
    450
    567و690
    750
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • 1600/1800
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    753
    861
    رمز:****
    ولی نظرسنجیت خعلی نامردانست
    حق نعری رتبت به جز اینا بشه😈😛
    ٥٠٠
    هیوالطف کن اینم اضاف کن 788
    پاسخ:

    چشم.

    ممنون از لطفتون.

    462
    هیواااااااااا
    مسخرمون کردی!
    خو لا اقل یه شارژ20تومانی میذاشتی برا جایزه
    پاسخ:

    بلییییییییییییی

    خب تو اگه برنده شدی برات شارژ 20تومنی میفرستم.

    اینم قول

    490
    نمیدونم بنظرم حدودای670
    سلام انشالله زیر700منطقه 2
    اقاهیوا شمادرصدگرفتید؟
    پاسخ:

    ن جرات نکردم. خخخخخخ

    فقط ریاضی83درصد

    عاقا تخمین دومم من میگم 544 :)
    آقا من پشیمون شدم به نظرم رتبت طرفای 600میشه!اینو ثبت کن!
    پاسخ:
    باش
  • عاطــــــــی
  • هیوا اینا که همش محض خندست ولی ان شاالله رتبت عااالی میشه...واسه منم دعا کن نگرانم بابتش واقعا
    پاسخ:

    بابا شوخی کردماااااا خخخخخ

    ممنون ایشالا خبر قبولیتونو بشنوم100%

    چشم حتما دوستان فراموش نمیشوند.

  • عاطــــــــی
  • والا دکتر با ابن وضعی که شوما از حوزتون تعریف کردی راستش من خوبشو گفتم خخخ حالا تخمین دومم رو بگم میشی ۷۰۰!وسلام!
    پاسخ:

    سلام.

    من گفتم شرایط جلسه بدبوده خخخخخخ

    من یجورایی راضیم چون ریاضیم خوب بوده.

    ب نظر من 481 میشی :)
    پاسخ:

    اوکی.

    منم بیشتر باتو موافقم

    درود..کجا باید اظهار نظر کنیم؟؟؟؟؟؟نظر من      1015  البته با ارزوی بهتر از این برای شما.
    پاسخ:

    سلام.

    ممنون الان میزارم

    هیوا چرا حرف تو دهن من میزاری من کی گفتم 900وا گفتم بین900تا 2000 نزار بیشترش کنم شارژت بشه 40تومن خخخخ
    پاسخ:

    خخخخخخ باشه قبول.

    اخه گفتم بازه ای نمیشه بهترینو زدم خخخخخخخ

  • عاطفه امیری
  • من مطمئنم من برندم😌
    پاسخ:

    واااااااااااااای؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    حداقل یکم پایینترو انتخاب میکردی خخخخخخخخ

    من نفر اولم یوهووووووووووووووووو خخخخ..هیوا بدش خخخ
    پاسخ:

    سپیییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟

    یعنی تا اینقد بد میشم هااااااااااااا؟

  • عاطفه امیری
  • نمیدونم چرا نظرمو ثبت نکردی!واقعا ک
    پاسخ:

    شرمنده.

    ظهر با گوشی بابام اومدم یدفعه ای بابام صدام زد کلا فراموش کردم.

    آقا پ نظر من کو، منم حدس زدم که!
    پاسخ:

    فاطمیا تو بصورت بازه ای تخمین زدی.

    یک رتبه خاص بگو

  • عاطفه امیری
  • دکترررررر!من میگم ۸۵۰
    یه بار دیگه هم میگم ولی بعدا...
    حالا اگه برنده شدم ایمیل و اینا رو میگم
    دکی فقط جایز رو عوض کن!پنج تومن پول بده!!!!البته خوبه اینم ولی من زیاد شارژ مصرف نمیکنم!!!خخخ هرجور راحتی.
    دکتر یه عکس بذار از خودت ببینیمت!اگه مایلی!!!یه بار دیگه تخمینمو چن روز دیگه میگما
    دکتر فقط تندتند سر بزن اینجا ...
    یکم واضح تر بگو ، در قوه ی ادراکم نبود ....
    پاسخ:

    من پشت کنکورسی هستم امسال هم بدنبودم.

    این مطلب را گذاشتم که شماها رتبه من را تخمین بزنید.

    در اصل بایستی درصدامو مشخص میکردم اما بجای درصد طبق قلمچی نظرسنجی را گذاشتم ببینم تا چه حد قلمچی به کنکور نزدیکه

    باور میکنین من هنو از رتبه ها چیزی سر در نمیاورم
    خخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخ
    خب دیگه خودتون رتبه رو زدی دستت مرسی بجای ماها حالا شارژرو بده خخخخخ
    پاسخ:

    خخخخخخخ

    ن بابا مثلا گفتم.

  • مدیر وبلاگ
  • دوستان مثلا اینطوری بزنید.

    رتبه528

    اقا هرکی بگه من 10هزار شارژ ب شخصه میدم البته نصفشو هیوا زحمتشو میکشه خخخخخ....900تا2000
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    من حدس میزنم بین 900تا1000
    رمزمم ****
    ایمیلمم این نیستا!. ایمیله رو همینجوری میزنم!اگه دراومدم شمارمو میذارم شارژ رو بفرسی!خخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    وبسایت ریاضی سرا