دپارتمان مشاوره ای کنکور

برای کمک کردن به همدیگر سعی کنیم کم نزاریم(خدایا ممنون که هستی)

برای کمک کردن به همدیگر سعی کنیم کم نزاریم(خدایا ممنون که هستی)

دپارتمان مشاوره ای کنکور

مقدم همه ی دوستداران علم و تلاش را به این وبلاگ گرامی میدارم امیدوارم بیشترین فایده را از این وبلاگ ببرید هر سوالی که داشتید میتونید بپرسید منم در حد توانم جواب سوالات رو میدم...برای کیفیت هرچه بهتر این وبلاگ حتما به دوستانتون معرفی کنید... با آرزوی اومدن روزی که همه بگن به اهدافمون رسیدیم

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

روش مطالعه زیست

DVD های رهپویان که در آن علی کرامت درس را توضیح می دهد خیلی مفید می باشند در مرحله اول اگر دانش اموز این فیلم ها را ببیند کمک شایانی به پیشرفت سریع خود می کنید

گام دوم خواندن متن درسی و تست زنی می باشد سعی کنید برای خواندن این درس به طریق مبحثی بخوانید مثلا برای فصل اول زیست پیش ابتدا قسمت مقدمه ابتدای درس را یکی دوبار با دقت مطالعه کنید سپس تست های آن قسمت را حل کنید و نکات جالب را در کتاب حاشیه نویسی کنید وقتی که این قسمت تمام شدم به مبحث دوم یعنی رونویسی بروید و آن قسمت را مثل قسمت اول مطالعه کنید و تست بزنید تا اینکه مطالب قسمت مربوط به آزمون تمام شود(البته یادتون نره که حتما بصورت کتاب باز تست بزنید) وقتی که مطالب تمام شدند دوباره به متن کتاب مراجعه کرده و متن کتاب به همراه حاشیه نویسی ها را بخوانید و تست های آزمون قلمچی(کتاب سه سطح کانون) و کنکور سراسری را دوباره حل کنید.

در یکی دو روز مانده به روز آزمون حتما حتما متن کتاب را با دقت مطالعه کنید.

نکته های آزمون را حتما در کتاب درسی یادداشت کنید.

کتاب الگو یا خیلی سبز هم برای آموزش مطالب درسی خیلی مفید می باشند

در آخر بنظرم برای زیست کتاب کانون آبی و سه سطحی کانون خیلی مفید می باشند.

برای آموزش در مبحث گیاهی که همه ی دانش آموزان از آن می ترسند کتاب گیاهی به زبان آدمیزاد انتشارات مهروماه خیلی مفید می باشد

یادتون نره که کتاب کانون آبی خیلی خوبه ولی اگر میخواهید واقعا مفهوم ها رو بخوبی یاد بگیرید کتاب گاج نقره ای حرف اول را میزند


***ویژه تراز بالاها***: تست های کتاب همایش زیست شناسی که از نشر دریافت می باشد و مولف آن علی محمد عمارلو است می تواند کمک شایانی به دانش آموزان مخصوصا تراز بالاها که برای درصد خوبی خودشون را آماده می کنند، کند این کتاب شامل تست هایی سخت و چند موردی است


  • مدیر وبلاگ

نظرات  (۲)

  • مهدی نصیری
  • باسلام من هم از دی وی دی های رهپویان علی کرامت استفاده می کنم و درصد زیستم را از 20 به 70 رسانده است . واقعا عالی هستند . البته تلاش خودم هم بی تاثیر نبوده . ان شا الله کم کاری خودم رو در نیمسال دوم آزمون های کانون جبران می کنم . آقا هیوا از مطالب خوبتون ممنونم .
    پاسخ:

    خواهش میکنم داداش گل

    خیلی خوشحالم که درصدت اینقدر فوق العاده بالا رفته

    انشا... موفق باشی

    سلام آقای بهرامی ممنون از کمکاتون مرسی ک وقت میزارید
    ولی این سی دی ها اصلا لزومی ندارن ب نظر من چیره خاصی هم ندارن و کمک خاصی هم نمیکنن برای زیست فقط و فقط و فقط کتاب درسی ب همراه ی کتاب خ خوب برای تست مثل نشر الگو کافی هستش
    موفق باشید
    پاسخ:
    خواهرم خسته نباشی و روزت بخیر...معمولا از روش هایی که خودم نتیجه گرفتم بحث کردم ولی خیلی خوشحال میشم همگی روش های خودشون را بیان کنند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    وبسایت ریاضی سرا